Nu jobbar alla (inte...)

Jakt, här tar vi upp olika typer av jakt och jaktformer
samnt naturbilder/filmer på djur

Nu jobbar alla (inte...)

Inläggav Kjell » 19 oktober 2009 10:05

Det är kul då vi varje år kommer till den här tiden på året, man vill ha tag på VVS folk, snickare, någon på Holmens skog m.m., ja dom svarar i telefonen, men det är mobilen (knaster... sprak... hallå ) och dom måste viska när dom pratar... ligger bakom någon stubbe och väntar på att en 27 taggare ska vandra mitt framför näsan på dom :lol:

Men det jag inte förstår är hur man kan vara i tjänst och svara i en mobil då man inte vill prata jobb (går bra att prata älghistorier :beee: ), kan ni inte göra som alla andra, ta semester och låt kontoret säga det till oss som ringer och vill köpa tjänster m.m., det är ingen som vill prata med er i då ni är i skogen, man får aldrig ut något vettigt av samtalet, svaren brukar bli: Måste titta i datorn, har inte med mig papperna, "tror jag det".... ni har inte kommit på att man kan ha trådlöst bredband i skogen :P

Bild
Då dom kommer hem och går rätt över det nybonade golvet med sina stövlar och talar om för frugan vilken bra dag dom har haft (skitiga, blöta, hungriga) , ja då står personen inte högt på någon lista, möjligen för dom som hyr ut bostäder till ensamma jägare med mobiltelefon :tomato:
/Kjelle
[Om du registrerar dig så kan du svara på det här]
Användarvisningsbild
Kjell
Administratör
Administratör

Återgå till Jakt & Natur